Google
 

2007年4月4日星期三

張敬軒感謝王菀之@澳門慈善演唱會(2007 Mar 03) - 好感人,好sweet!!!


因為現場觀眾反應實在太過勁,我都唔係聽到軒仔嘅說話好清楚。
軒仔大概話 :
" 我要首先多謝王菀之,喺認識呢3年幾裡面,比左好多驚喜我.....喺音樂上,喺生活上,我地都係一對好好嘅拍檔 - 而家係,以後都係。多謝你過去嘅呢段時間比我嘅支持........"
Ivana 話:
"張敬軒.......(我覺得Ivana好lum喎,佢lum到自轉360度添!)..多謝你賜比我每一個美好嘅回憶同埋永恆 (?)..."

我現場感受到唔單止Ivana感動,軒仔自己講時都好感動

沒有留言:

Google